به همت اتاق بازرگانی بندر بوشهر و همکاری مرکز آموزش اتاق بازرگانی ایران سمینار «مدیریت ارتباط موثر با مشتری» به منظور آموزش تخصصی فعالان اقتصادی، بازرگانان و علاقه مندان و باهدف ارتقا و بهبود کیفی فعالیتشان در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان در تاریخ ۱۳ آذرماه ۱۳۹۸ در محل اتاق بازرگانی بندر بوشهر برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی بندر بوشهر این دوره که با برگزاری پیش آزمون به عنوان تعیین سطح آشنایی دانشپذیران باهدف شخصیسازی مباحث آغاز گردید بر مباحث نوین حوزه مورد بحث متمرکز بود که از مباحث کلیدی این دوره میتوان به تشریح جایگاه مشتری در بازارهای رقابتی کنونی و نحوه مدیریت آن، زبان در ارتباطهای کلامی و غیرکلامی با مشتریان، ابزارهای نوین عارضهیابی و اطلاع از سطح رضایت مشتریان، نحوه مدیریت مشتریان شاکی اشاره کرد این دوره با ارائه توصیههایی طلایی در خصوص ارتباط موثر با مشتریان جمعبندی و با مباحثه و پرسش و پاسخ به پایان رسید.
این دوره به تدریس جناب آقای دکتر کامبیز طهرانی برگزار گردید که مورد استقبال حاضران قرار گرفت.