امروز شنبه 6 مرداد 1403
کد خبر : 237142 تاریخ ثبت : 1402/5/2 14:00:18

اتاق بازرگانی بوشهر در مسیر حمایت از نخبگان استان

به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی بوشهر نشست مشترک اتاق بازرگانی بوشهر و بنیاد ملی نخبگان استان در راستای معرفی ظرفیت ها و پتانسیل های نخبگان استان برگزار شد.

به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی بوشهر نشست مشترک اتاق بازرگانی بوشهر و بنیاد ملی نخبگان استان در راستای معرفی ظرفیت ها و پتانسیل های نخبگان استان برگزار شد.

خورشید گزدرازی گفت: استان بوشهر به واسطه همجواری با دریا دارای ظرفیت های بسیاری است که امیدواریم با ایجاد تفاهمنامه ای میان بنیاد ملی نخبگان و اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بوشهر و همچنین بهره مندی از ظرفیت مرکز پژوهش و تحقیقات اتاق بتوانیم از طرح هایی که میتواند در حوزه های اقتصادی استان اثربخش و موثر باشد حمایت های لازم را از دانش آموزان و دانشجویان بعمل بیاوریم.

وی افزود: اتاق بازرگانی بوشهر به عنوان دبیر شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان که یک ظرفیت بسیار خوب و اجرایی در استان است، وظیفه دارد مسائل و مشکلات اقتصادی  را کارشناسی کرده و ارائه راهکار دهد، از همین رو می توانیم از ظرفیت های نخبگان استفاده کرده تا مصوباتی در سطح استانی و ملی که منجر به بهبود فضای کسب و کار و اقتصاد استان می شود را داشته باشیم.

رئیس اتاق بازرگانی ضمن قدردانی از تلاش های بنیاد ملی نخبگان خواستار حضور نخبگان در جلسات کارشناسی و تخصصی اتاق بازرگانی شد و بیان کرد: اتاق بازرگانی در حوزه جذب سرمایه گذار و حمایت از طرح های نخبگان استان در حوزه های صنعتی، گردشگری، کشاورزی، صنایع دستی، دانش بنیان و دیگر حوزه های اقتصادی آمادگی خود را اعلام کرده و از ظرفیت های فعالین اقتصادی بخش خصوصی نیز در راستای حمایت از نخبگان و نخبه پروری دعوت بعمل خواهیم آورد.

گزدرازی در پایان حمایت از نخبگان و نخبه پروری را بسیار حائز اهمیت بر شمرد و گفت: امید است در آینده ای نه چندان دور همایشی در راستای حمایت و معرفی ظرفیت های نخبگان استان و ایجاد انگیزه نخبه پروری در استان با همکاری اتاق بازرگانی برگزار شود تا از این ظرفیت در تمام نقاط استان و کشور بهره برداری گردد.

 

اخبار مرتبط
کلمات کلیدی
ثبت دیدگاه