امروز شنبه 6 مرداد 1403
کد خبر : 237154 تاریخ ثبت : 1402/7/5 10:55:59

تعامل اتاق بازرگانی بوشهر با مرکز تجاری ایران در روسیه در جهت گسترش فعالیت‌های فعالان اقتصادی استان

رییس اتاق بازرگانی بوشهر از تعامل اتاق بازرگانی بوشهر با مرکز تجاری جمهوری اسلامی ایران در روسیه در جهت گسترش فعالیت‌های فعالان اقتصادی استان در آن کشور خبر داد .
تعامل اتاق بازرگانی  بوشهر با مرکز تجاری ایران در روسیه در جهت گسترش فعالیت‌های فعالان اقتصادی استان 
🔹رییس اتاق بازرگانی بوشهر از تعامل اتاق بازرگانی  بوشهر با مرکز تجاری جمهوری اسلامی  ایران در روسیه در جهت گسترش فعالیت‌های فعالان اقتصادی استان در آن کشور خبر داد .
🔹خورشید گزدرازی در حاشیه دیدار  هیات تجاری اتاق بوشهر از  مرکز تجاری ایران روسیه گفت  این  مرکز زیر نظر سازمان  توسعه تجارت ایران و وزارت صمت  فعالیت می کند و خدمات متنوعی به فعالان اقتصادی ایران در آن کشور می دهد.
🔹وی افزود این   مرکز جای است که با توجه به نیاز کشور ایران و صادراتی که به کشور روسیه صورت می گیرد و در جهت حضور فعال تجار ایرانی در آنجا  دائر شده است 
گزدرازی از جمله  خدمات این مرکز  را همکاری در جهت در ثبت شرکت های  ایرانی در روسیه و اخذ اقامت و همچنین جانمایی   دفاتری  به عنوان دفتر کار برای فعالیت‌های اقتصادی و معرفی محصولات خود برشمرد .
🔹وی  بازاریابی و معرفی  تجار و بازرگانان روسی که خریدار محصولات  ایرانی و صادر کننده محصول به ایران می باشند از دیگر خدمات این‌مرکز برشمرد 
🔹رییس اتاق بازرگانی بوشهر ایحاد یک واحد جهت پيگيري های حقوقی فعالان اقتصادی  در زمینه کارهای خود در روسیه  و مراودات  با این کشور دارند نیز در مرکز تجاری  ایران در روسیه انجام می شود 
🔹وی تصریح کرد طی بازدیدی که  از این مرکز و دیدار با مدیران آن داشتیم مقرر شد با تعاملی که  با اتاق بازرگانی بوشهر برقرار می شود  فعالان اقتصادی استان بتوانند از این ظرفیت خوب جهت گسترش فعالیت‌های خود در کشور روسیه استفاده کنند.
اخبار مرتبط
کلمات کلیدی
ثبت دیدگاه