امروز شنبه 6 مرداد 1403
کد خبر : 237152 تاریخ ثبت : 1402/7/4 13:10:22

نشست هیات تجاری بازرگانی بوشهر با مدیرعامل میر بیزینس بانک روسیه

نشست هیات تجاری بازرگانی اتاق بازرگانی بوشهر با مدیرعامل و مدیران ارشد بانک میربیزینس روسیه با حضور دکتر باستین معاون امور هماهنگی اقتصادی استاندار، گزدرازی رئیس اتاق بازرگانی ، مدیران و فعالان اقتصادی استان در محل میربیزینس بانک روسیه برگزار گردید.
نشست هیات تجاری بازرگانی اتاق بازرگانی بوشهر   با مدیرعامل  و مدیران ارشد بانک  میربیزینس  روسیه با حضور دکتر باستین معاون امور هماهنگی اقتصادی استاندار، گزدرازی  رئیس اتاق بازرگانی ،  مدیران و  فعالان اقتصادی استان در محل میربیزینس بانک روسیه برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی اتاق بوشهر ، دکتر باستین معاون هماهنگی امور اقتصادی استان بوشهر با تاکید  بر اهمیت روابط بانکی و نقش آن بر توسعه تجارت تاکید کرد و گفت: فعالان اقتصادی استان بوشهر میتوانند با بهره گیری از خدمات این بانک به راحتی مراودات تجاری خود را انجام داده و همچنین از مشاوره های حقوقی و تجاری این بانک در مسکو بهره مند شوند. 
 خورشید گزدرازی رییس اتاق بازرگانی بوشهر نیز  با بیان اینکه ۱۰ درصد صادرات ایران به روسیه از استان بوشهر است و با توجه به اینکه سهم دار اصلی بانک میر بیزینس بانک ملی ایران است و یک بانک کاملا روسی است در توسعه مراودات اقتصادی دو کشور می تواند نقش بسیار خوبی داشته باشد 
رییس اتاق بوشهر تصریح کرد اکثر تجار روسی در این بانک حساب دارند و یک کلاب نی   زیر نظر این بانک فعالیت می کند که در جهت معرفی ظرفیت‌های  صادرات به  کشور روسیه و ارتباط بین صادر کنندگان و خریدار نقش بسیار خوبی دارد و تجار و بازرگانان بوشهری از این ظرفیت می توانند استفاده کنند .
محمد حزار مدیر عامل میزبیزنس بانک مسکو نیز آمادگی کامل خود را برای همکاری با تجار و فعالان اقتصادی استان بوشهر اعلام نمود.
 در این‌نشست مدیران بانک نسبت به معرفی بانک و نحوه شکل گیری آن پرداخته و در خصوص خدمات بانکی میربیزینس بانک در روسیه گزارشی ارائه دادند.
اخبار مرتبط
کلمات کلیدی
ثبت دیدگاه