امروز شنبه 6 مرداد 1403
کد خبر : 237155 تاریخ ثبت : 1402/7/8 11:00:21
رئیس اتاق بازرگانی بوشهر:

به دنبال تثبیت و توسعه بازار هدف در کشور روسیه هستیم

به گزارش روابط عمومی اتاق بوشهر خورشید گزدرازی در حاشیه نشست هیات تجاری اتاق بازرگانی بوشهر با اتاق بازرگانی سن پترزبورگ روسیه گفت: ما از جذابیت بازار روسیه غافل نشدیم و سعی فعالان اقتصادی ما این است که محصولات که در استان بوشهر تولید می شود مورد نظر بازار روسیه قرار گیرد.

 

🔸رییس اتاق بازرگانی بوشهر گفت به دنبال تثبیت و توسعه بازار هدف در کشور روسیه هستیم
🔸به گزارش روابط عمومی اتاق بوشهر خورشید گزدرازی در حاشیه نشست هیات تجاری اتاق بازرگانی بوشهر با اتاق بازرگانی سن پترزبورگ روسیه گفت ما جذابیت بازار روسیه غافل نشدیم و سعی فعالان اقتصادی ما این است که محصولات که در استان بوشهر تولید می شود مورد نظر بازار روسیه قرار گیرد.
🔸وی افزود محصولات استان در روسیه جایگاه ویژه ای دارد و ما به دنبال تثبیت و توسعه بازار هدف در کشور روسیه هستیم 
🔸رییس اتاق بوشهر با اشاره به قدمت اتاق بوشهر و سن‌پترزبورگ گفت از ظرفیت دو اتاق در جهت توسعه روابط اقتصادی استفاده می کنیم 
🔸گزدرازی خاطر نشان کرد نشست رو در رو فعالان اقتصادی استان با تجار و فعالان اقتصادی شهر سن‌پترزبورگ یکی از برنامه های نشست بود با توجه به اینکه هدف تجار آنها این بود که با بازر ایران ارتباط بگیرند و از تولیدات کشور جمهوری اسلامی ایران در فروشگاه‌های زنجیره‌ای خود استفاده کنند این نشست توانست نقش مهمی در معرفی محصولات استان داشته باشد .
🔸رییس اتاق بوشهر در پایان گفت امیدواریم با پیگیری های که می شود منتج به افزایش صادرات کالا و توسعه جایگاه در بازار روسیه باشیم. 
اخبار مرتبط
کلمات کلیدی
ثبت دیدگاه