امروز شنبه 6 مرداد 1403
کد خبر : 237133 تاریخ ثبت : 1402/1/2 20:07:12

پیام تبریک رئیس اتاق بازرگانی بوشهر به مناسبت فرارسیدن نوروز 1402

خورشید گزدرازی طی پیامی فرارسیدن سال 1402 سال مهار تورم و رشد تولید که با ماه مبارک رمضان متقارن شده است را تبریک گفت.

.

می رسد اینک بهار...

 آغازیدن تولد شکوفه های شور آفرین بر قامت درختان سرفراز و جوشش سرچشمه های زلال زیبایی از دل کوهساران پیش درآمد باز آمدن بهاری دیگر است که شور و شیدایی و امید و انگیزه را با خود به ارمغان دارد.

همگام با نوزایی و نو آفرینی در جای جای گستره ی خاک این کهن دیار، آغاز سال نو را که متقارن شده است با ماه میهمانی خداوند متعال و بهار قرآن را شادباش می گویم.

با عنایت به نامگذاری سال 1402 توسط رهبر فرزانه انقلاب به نام مهار تورم و رشد تولید، بدیهی است که باید ابزار و الزامات مورد نیاز فراهم باشد تا در پایان سال، بتوانیم نتیجه ای در خور را شاهد باشیم که مهمترین الزامات این مهم عبارت است از : توسعه زیر ساخت ها اعم از جاده ها،راه آهن، افزایش کمی و کیفی فرودگاه ها و خطوط ارتباطی بین المللی، چابک نمودن مراکز آموزشی و پژوهشی مرتبط و اصلاح قوانین ناکارآمد و بوروکراسی های پیچیده اداری، رونق تجارت بین المللی از طریق تعامل هوشمندانه با جهان و در یک کلام هماهنگی سیاست های داخلی و خارجی کشور در راستای  توسعه کشور، تا شاهد رشد اقتصادی که زیربنای افزایش اشتغال، کاهش تورم و توسعه اقتصادی است باشیم.

باشد که امروز و فردا و همه ی فردا های حضور پرشکوهتان آراسته به خوشدلی و تندرستی و افتخار و سرافرازی همراه با خدمتی  سرشار از نشاط، همدلی، توأم با توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی ایران اسلامی باشد.

خورشید گزدرازی

اخبار مرتبط
کلمات کلیدی
ثبت دیدگاه